rbence.92 2013.04.02. 15:15

Újra szifon.

1 év Android és Symbian-os szenvedés után ismét iPhone tulaj lettem,ezalatt használtam Alcatelt és Optimus 2x-et is,utóbbi után kicsit furcsa volt 3,5"-es kijelzőn böngészni vagy játszani,de cserébe kárpótolt a sebesség és az, hogy nem kell az aktuális készülék fórumát bújni, hogy kijött-e egy firmware, amivel működik a tethering és az automatikus fényerő is, hogy a fagyásról és az újraindulgatásról, memóriagondokról már ne is beszéljünk... Azonban nem csak hátránya van az androidnak, baromi kellemes tud lenni, amikor terminálból 3 paranccsal visszaállítasz egy backupot, zokszó nélkül tűri a downgrade-et és akkor még ugye ott van az usb tárhely, legtöbb esetben a bővíthetőség vagy a bluetooth fájlküldés, ami nem létfontosságú fícsör, de néha baromi bosszantó tud lenni a hiánya...Szerintem még mindig az iOS a legjobb mobil oprendszer, bár ezzel nem mindenki van így, én anno az első iPhone-omat nagyon megkedveltem, 1 évig használtam,mire végzett vele egy beázás,az androidos mobilokat( és egy Nokia E7-est) 2 havonta cseréltem,mert mindegyiknek volt valami gyerekbetegsége. Persze lehet, hogy bennem van a hiba, de a 3GS jó eséllyel csak akkor lesz lecserélve már, ha ősszel bejelentik az új almás mobilt.

A bejegyzés trackback címe:

https://rbence.blog.hu/api/trackback/id/tr735188814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása